کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار جدید اردل معرفی شد

1 دی 1392 ساعت 14:16

کوروش سبزواری ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردل معرفی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم معرفی فرماندار جدید اردل اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، امید می‎رود با محقق شدن حماسه سیاسی، شاهد تحقق حماسه اقتصادی نیز باشیم.

وی افزود: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند شناسایی استعدادها و توانمندی‌های کشور است که در این میان نیروی انسانی نیز نقش مهمی ایفا می‎کند.

مرادی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای انسانی کارآمد می‎تواند نقش مهمی در راستای توسعه همه جانبه استان داشته باشد، گفت: تلاش ما بر این است تا با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و توانمند و انتصاب مدیران شایسته گام محکمی در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه استان برداریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارسایی‌های موجود در استان، تصریح کرد: با وجود اقداماتی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در استان انجام گرفته اما هنوز کاستی‌های بسیاری وجود دارد که مدیران و مسئولان با کار و تلاش باید این کاستی‌ها را برطرف کنند.

مرادی، وحدت را لازمه توسعه‌یافتگی استان دانست و اظهار کرد: حفظ و تقویت وحدت و یکپارچگی استان می‎تواند بسیار از مشکلات و مسائل استان را برطرف کند.

 در پایان این مراسم از زحمات فیروز خسروی، فرماندار سابق اردل تقدیر و کوروش سبزواری به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11205/فرماندار-جدید-اردل-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir